Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra & Wilma - 24 maj 2012 14:51

Hej igen!!

Kanske var länge sen jag bloggade.

Har varit mycket sista tiden så jag har inte kunnat det.

Idag har 5a &5b varit I Ekeby, Sjögarp.

Vi badade och solade.

Albin, Stina Wilma & Jag hade vatten krig.

Det var skiiiiiit kul.

Vi grillade korv och hade skoj!!

Idag är det dans, intensivträning!!


Ha det gött på varma dagen!!


Sandra "killer" 

Av Sandra & Wilma - 18 maj 2012 10:43

Hej !


Just nu sitter jag och Stina och (typ) kollar på film!

Vi sitter med våra datorer!

Sen när min mamma har slutat

ska vi till Linköping och HANDLA!!

KUL!! <3 <3  

Men bloggar mer sen!!


Puss Wilma 

Av Sandra & Wilma - 17 maj 2012 17:25

Hej på er sötizzar!


Just nu så sitter jag och Stina och kollar lite på våra datorer.

Hon ska sova här och hon har med sig sin dator!

Men nu ska vi nog se någon film!

Vi ska se alla Twilght filmer och lite till!

Vi ska vara uppe hela natten

hoppas vi klarar det och att vi inte blir allt för trötta  

Men hej då!


Puss o Kram Wilma


OBS: Stina är galen han väntar på ett väldigt hemligt sms

från en viss person! (hennes pojkvän)

OBs jag sa det men skit i det!  

Hoppas att hon inte blir änu galnare  

Hehe      

Av Sandra & Wilma - 17 maj 2012 12:18

Hej på er!


JUst nu sitter jag och stor tjuter!!

Vill ni veta varför?

Det är så att Sandras hamster Mario är DÖD!! 

Jag lider värkligen med dom!! 

Men snart så kommer Stin för han ska sova över här!!

Men bloggar mer sen!


Puss o Kram Wilma    

Av Sandra & Wilma - 16 maj 2012 22:29

Hej på er!

Ni undrar säkert varför jag skrev ''INGET!!'' som rubrik!

Det var därför att jag har inget att göra!

Så just nu igger jag i sängen med datorn i knät!

Jag kollar andras bloggar och facebook!!

Idag har jag  vart med Ebba,Jim och Albin!

Vi hade jätte kul.....

I morgon ska jag till min mormor och morfar.

Och så ska Stina komma vid 2 för hon ska sova hos mig!

Men bloggar mer i morgon!


Puss och kram Wilma!

Av Sandra & Wilma - 15 maj 2012 15:24

Hej på er

Just nu sitter jag och pluggar!!

Vi har prov i morgon.

Men har inte mer att säga!!

Måste öva!


Puss o Kram Wilma!!

Hej

Av Sandra & Wilma - 14 maj 2012 17:01

Tja på er!!

Nu var det längesen jag bloggade!!

Jag har haft fullt upp med läxor och min blogg, supergrodan.bloggplatsen.se.

Kolla järna in den om ni har tid 

Titta också in på wilmas blogg, wilmabieber2000.bloggplatsen.se.

 Nu övar jag tills på kartprovet på onsdag.


Ha det bra!!


// Sandra

Av Sandra & Wilma - 14 maj 2012 15:51

Hej!!


Just nu så sitter jag och övar till ett kartprov till onsdag!

Men ska kunna alla europas länder + huvudstäder.

(nästan alla länder)

Jag kan nästan alla förutom små länderna!

Jag hoppas att jag inte får underkänt iallafall!

Men nu ska jag smsa Julia för vi ska va!

Men får väl öva på kartan senare sen i kväll!


Puss o Kram Wilma   

Presentation

vi är två 12-åringar som gillar Ulrik Muther & Justin Bieber. Vi är bästisar sen vi var små!! om ni följer denna blogg får ni se allt mellan himmel och jord ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni?
 Sol
 Vind
 Vatten
 glass
 röra på sig
 va med kompisar
 ta det lugnt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards